Tuesday, November 23, 2010

2 ANYS A CASA MEVA: TAULA I CADIRES NOVES / 2 YEARS IN MY NEW HOUSE: NEW TABLE AND CHAIRS

Since IKEA will not open here until the fall of 2011, my lovely Keith offered to build me a table. Then I choosed the color, we painted it, I messed up the painting, I sanded my error out, I painted it again. Then, I bought some plain wood Target chairs, spray painted them with orange and lime green, bought new curtains, little decorations accents...and I am already loving my new dinning area.
Thank you so much, lover!
Com aquí IKEA no obrirà fins a la tardor del 2011, ¨mon cherry¨ Keith es va oferir a construir-me una taula. Aleshores, vaig escollir el color, la vàrem pintar, vaig cagar-la pintant-la, la vaig haver de parcialment llimar-la i pintar-la de nou. Llavors, vaig comprar unes cadires senzilles a una tenda senzilla (Target), les vaig pintar amb més pintura d'esprai, curtines noves, petits detalls decoratius...i estic més que contenta amb el meu nou menjador.
Gràcies Keith, lover!
KEITH BUILDS THE TABLE
I TEST THE STRENGHT...LOL!
...A FEW COATS OF PAINT LATER
...I LOVE IT!!!

2 comments:

Cristóbal said...

Amb aquets iKeithA no necessites cap Ikea!!
Bon tandem, un construeix i l'artista li dóna el toc definitiu!!!

Cristóbal said...

El tenim aturadet el blog!!!
Un petó from Blains!!